Manager w zespole jest podstawą do długotrwałego utrzymywania się firmy na rynku. A co jeśli zespół potrafiłby sam zarządzać sobą? Co zrobić, żeby tak stało się właśnie w twojej firmie? Management nie musi się wiązać z menedżerem rodem z korporacji. A pewnie jak wiesz korporacje mają opinie zawłaszczających i wykorzystujących do granic możliwości własnych pracowników.
Management 3.0 jest pomyślany tak, aby każdy był swoim menedżerem. Przyjemne środowisko do pracy i zarabiania jest możliwe, wystarczy zwiększyć kompetencje swoich pracowników. Nie od dziś wiadomo, że kompetencje twarde są podstawą dzięki, której łatwiej jest zdobyć pracę. Jednak to właśnie kompetencje miękkie i głębokie powodują, że dana firma utrzymuje się na rynku. Management 3.0 zakłada, że każdy pracownik pomyśli nad rozwiązaniem problemu przez jakiś czas, zanim podejdzie do osób na wyższym szczeblu i powie im, że nie da się zrobić czegoś. Jest to zmiana myślenia na bardziej samodzielne i wykorzystujące umiejętności wyszukiwania informacji.
Zarządzanie średnim szczeblem w przedsiębiorstwie. Kluczowe elementy.
Rozwiązywanie konfliktów, komunikowanie się w sposób przyjazny to podstawa do budowania stabilnej pozycji na rynku. Każda firma doceni Management 3.0 jeśli zatrudni odpowiedniego menedżera albo zainwestuje w odpowiednie szkolenie całego personelu. Nie ma niczego lepszego od zarządzania zespołu samym sobą.
Źródło: generatorpomyslow